Royal Park Live
Livestream Tickets
  • Hoe kan ik de livestream bekijken?

    Om de livestream te bekijken dient u een livestream ticket te kopen via onze website. Via uw digitale ticket kan u de livestream bereiken en bekijken. Hiervoor moet u inloggen in uw GUTS-account. Lees hieronder hoe u dat doet:

    Inloggen:
    • Log in op www.guts.events met behulp van uw telefoonnummer. (Let op, u krijgt een verificatiecode op uw telefoon dus zorg dat die bij de hand is)
    • Kies het livestream concert door er op te klikken.
    • Nu zit u in uw ticket. In het groene vlak klikt u op ‘Bekijk stream’. Dit kan vanaf de starttijd van concert.

    Casten:
    U kunt via uw telefoon/computer/tablet uw ticket openen door in te loggen. Wil u de livestream op uw TV bekijken dan kan u het concert casten. Hoe dit werkt verschilt per apparaat en dit dient u zelf te doen. Hierbij een paar tips:

    • Android: Casten van het scherm van uw Android apparaat kan makkelijk met de Google Home-app en Chromecast
    • IOS: Airplay van het scherm van uw iOS apparaat kan makkelijk met Apple TV of met een AirPlay compatibel smart-TV. Of via een Google Chromecast, als u die in bezit heeft.
    • Of sluit uw laptop aan de op televisie en zet de livestream schermvullend.

    Veel plezier!

  • Wat heb ik nodig om livestream tickets te kunnen bestellen?

    U heeft nodig:

    • Een telefoon waarmee u een SMS kunt ontvangen
    • Uw gegevens om een GUTS-account aan te maken (naam, e-mailadres, etc.)
    • Alles wat u nodig hebt om te kunnen betalen (IDEAL)

  • Hoe kan ik betalen voor livestream tickets?

    Livestream tickets kunnen alleen via IDEAL (internetbankieren) betaald worden.

  • Hoeveel livestream tickets kan ik bestellen?

    U heeft maar 1 livestream ticket nodig om de livestream te kunnen bekijken.

    Per ticket kan er één apparaat (computer, laptop of telefoon) de livestream betreden.

    De bier- en borrelpakketten worden per stuk verkocht. Dat spreekt geheel voor zich.

  • Ik heb geen smartphone. Kan ik wel livestream tickets kopen?

    Ook zonder smartphone kunt u tickets kopen. Dat gaat dan via de computer en een (mobiele) telefoon. Zolang u de mogelijkheid heeft om een SMS te ontvangen zit u goed.

    Om een GUTS-account aan te maken of in te loggen ontvangt u namelijk een verificatiecode per SMS.

  • Hoe maak ik een GUTS-account aan?

    De livestream tickets van GUTS zijn gekoppeld aan telefoonnummers. Inloggen doet u dus met uw mobiele telefoon. U hoeft geen wachtwoord in te stellen. Elke keer als u in wilt loggen ontvangt u van GUTS per SMS een 4-cijferige code die toegang geeft tot uw account.

    Als u de eerste keer inlogt met uw 06-nummer vult u eenmalig uw gegevens in. Zodra u deze opslaat, is uw account aangemaakt.

    U kunt naast de GUTS-website (my.guts.tickets) ook inloggen via de GUTS-app, beschikbaar voor Android en iOS.

    Omdat de livestream tickets van GUTS zijn gekoppeld aan uw telefoonnummer, kan er per 06-nummer slechts één account worden aangemaakt.

    Als uw livestream tickets gaat kopen wordt er in het bestelproces gevraagd om een account aan te maken. Dit hoeft u dus niet vooraf te doen!

  • Ik ontvang geen SMS code van GUTS

    Controleer of u het juiste telefoonnummer hebt ingevoerd, en zorg dat u uw landcode gebruikt.

    Afhankelijk van de provider kan het soms wat langer duren voordat een SMS daadwerkelijk binnenkomt.

    Het kan ook door een instelling in uw telefoon of bij uw provider komen dat u geen SMS ontvangt. GUTS maakt gebruik van A2P berichten (Application-to-person). Soms worden deze berichten geweigerd door een instelling. Uw provider kan u hier verder mee helpen.

    Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact met GUTS op. Stuur hun uw 06-nummer en eventueel het event waar u livestream tickets voor probeert te kopen, zodat zij u zo snel mogelijk kunnen helpen.

  • Waar kan ik mijn livestream tickets vinden?

    Uw livestream tickets staan in uw account. Dit is trouwens ook de enige plek waar ze bewaard worden. Het is niet nodig om de livestream tickets te downloaden, op te slaan of te printen.

    Let op: De livestream tickets zijn enkel zichtbaar als u inlogt met het telefoonnummer dat u hebt gebruikt om de livestream tickets te kopen. Deze vind u terug in uw bevestigingsmail.

    Heeft u betaald en kan u geen tickets vinden? Neem dan contact met GUTS op via www.support.guts.tickets

  • Ik heb een nieuw telefoonnummer. Hoe kan ik nu bij mijn livestream tickets?

    Het kan natuurlijk voorkomen dat u een nieuw telefoonnummer krijgt en hierdoor uw livestream tickets niet meer kunt bekijken.

    U kunt uw livestream tickets in dat geval van tevoren met iemand anders delen, zodat u zeker weet dat u nog bij uw tickets kan.

    Heeft u uw nummer al ingeleverd? Dan zal GUTS uw account moeten aanpassen. Neem hiervoor content met GUTS op via support.guts.tickets

  • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

    Controleer allereerst uw spam-box, het kan gebeuren dat de GUTS e-mail hierin terecht is gekomen.

    Het kan zijn dat u een spelfout heeft gemaakt in uw e-mailadres. Dit kan u controleren door in te loggen via my.guts.tickets en op 'jouw profiel' te klikken. U kan uw e-mailadres dan zelf aanpassen en zal alle toekomstige e-mails op het aangepaste adres ontvangen.

    Livestream tickets worden bewaard in uw GUTS-account. Wanneer u hier inlogt (met behulp van uw telefoon) heeft u alles wat u nodig heeft om de livestream te betreden.

Van 2020 naar 2021
  • Gaat Royal Park Live 2020 door?

    Na de nieuwe overheidsbesluiten van vandaag is duidelijk dat Royal Park Live 2020 niet kan plaatsvinden. Jullie hadden vast net zo uitgekeken naar de paleistuinconcerten als wij en de artiesten. We hebben uiteraard begrip voor de genomen maatregelen.

    Het goede nieuws is dat de volgende editie van Royal Park Live inmiddels gepland staat, en wel in de eerste twee weekenden van juli 2021.

    Zodra we daar meer over weten, stellen we de hoofdkoper van de tickets per e-mail op de hoogte van de ticket- en restitutiemogelijkheden. In afwachting hiervan vragen we u vriendelijk om ons de ruimte te geven dit uit te werken de komende periode.

    We gaan er samen alles aan doen om de vijfde jubileum-editie van Royal Park Live in 2021 onvergetelijk te maken.

    In de tussentijd, zorg goed voor uzelf en elkaar.

  • Krijgt mijn concert een nieuwe datum of wordt deze geannuleerd?

    Per concertdag zal bekeken moeten worden of het evenement opnieuw gepland kan worden in 2021, of dat er geannuleerd moet worden.

    Zodra we daar meer over weten, stellen we de hoofdkoper van de tickets per e-mail op de hoogte van de ticket- en restitutiemogelijkheden.

  • Ik heb kaarten gekocht, wat nu?

    Veel van de artiesten hebben aangegeven in 2021 graag te willen spelen op Paleis Soestdijk. In afwachting hiervan vragen we u vriendelijk om ons ruimte te geven om dit uit te werken.

    Per concertdag wordt nu bekeken of het evenement opnieuw gepland kan worden in 2021, of dat er geannuleerd zal worden. Zodra we meer weten over uw concert, stellen we de hoofdkoper van de tickets per e-mail op de hoogte van de ticket- en restitutiemogelijkheden.

  • Ik moet mijn kaarten nog personaliseren. Wat moet ik nu doen?

    Op dit moment wordt per concert bekeken of deze op een nieuwe datum in 2021 plaats kan vinden, of dat deze geannuleerd wordt.

    Mocht uw concert(en) een nieuwe datum krijgen in 2021, dan zal de periode waarin uw kaarten gepersonaliseerd kunnen worden ook meeverhuizen naar een nieuwe datum in 2021.

    Zodra wij weten wat er met uw concert(en) gaat gebeuren, stellen we de hoofdkopers van de tickets per e-mail op de hoogte van de ticket- en restitutiemogelijkheden.

  • Ik kan volgend jaar niet, wat nu?

    Zodra we meer weten over een concertdag, stellen we de hoofdkopers van alle tickets per e-mail op de hoogte van de ticket- en restitutiemogelijkheden.

    We vragen u vriendelijk te wachten tot deze e-mail verstuurd is voor u om meer duidelijkheid gaat vragen via onze klantenservice. Ook als u al weet dat u er helaas niet bij kan zijn in 2021.

  • Er staat dat mijn concert een nieuwe datum heeft of geannuleerd is, maar ik heb geen e-mail ontvangen. Wat nu?

    Wellicht dat de verstuurde e-mail in het spamfilter van uw inbox beland is. We verzoeken u hier een kijkje te nemen. De e-mail is verstuurd naar het e-mailadres waarmee de bestelling destijds geplaatst is.

    Als u nog steeds geen e-mail kan vinden, neem dan contact met ons op via info@royalparklive.nl. Beschrijf duidelijk om welk concert het gaat, wat uw ordernummer is en met welk e-mailadres de bestelling geplaatst is. Wij streven ernaar u binnen enkele werkdagen van een antwoord te voorzien.

  • Ik heb mijn kaarten niet via royalparklive.nl gekocht, wat nu?

    Wij vragen u vriendelijk contact op te nemen met de partij waar u de kaarten heeft aangeschaft.

Algemeen & Praktisch
  • Wat is Royal Park Live?

    Royal Park Live is een reeks koninklijke zomeravondconcerten op een bijzonder locatie: de tuin van Paleis Soestdijk te Baarn.

    Sinds 2016 vinden hier concerten plaats in de eerste weken van juli. Zowel internationale als nationale artiesten beleven op Royal Park Live een bijzondere avonden in royale setting.

  • Wanneer is Royal Park Live?

    Royal Park Live 2020 vindt plaats in de eerste weken van juli. Welke artiesten op welke dagen spelen wordt tussen nu en april 2020 bekendgemaakt.

  • Wat is het tijdschema?

    De tijdschema's staan weergegeven op de concertpagina van het concert in kwestie.

  • Tassenbeleid

    Het is niet toegestaan grote tassen mee te nemen naar het concert. Tassen van formaat van maximaal A4 en circa 10 cm dik zijn wel toegestaan. Er zijn geen lockers aanwezig.

  • Zijn er lockers aanwezig?

    Er zijn geen lockers aanwezig, dus we raden u af grote tassen mee te nemen. Bekijk hieronder wat u wel en niet mag meenemen.

  • Wat mag ik meenemen?

    — Petjes
    — Zonnebrand (max. 200 ml)
    — Non-professionele camera’s
    — Go Pro’s (zonder accessoires)
    — Aanstekers
    — Verrekijkers

  • Wat mag ik niet meenemen?

    — Paraplu’s
    — Eigen consumpties (eten en drinken)
    — Vuurwerk
    — Messen / wapens
    — Professionele camera’s (camera's met verwisselbare lens)
    — Selfie-sticks
    — Muziekinstrumenten
    — Action camera-accessoires
    — Professionele videoapparatuur
    — Stoelen / bankjes / krukjes / klapstoeltjes
    — Opblaaskussens
    — Huisdieren
    — Glas en blik

    Er zijn geen lockers aanwezig, dus we raden u af grote tassen mee te nemen.

    Bij twijfelgevallen beslist de security aan de ingang of voorwerpen wel of niet mee naar binnen mogen. Zij hebben altijd het laatste woord.

  • Mogen plastic flesjes mee naar binnen?

    Ja, dat mag. Plastic flessen zonder dop mogen mee naar binnen zolang deze leeg zijn bij de ingang. Er zijn watertappunten beschikbaar bij de toiletten.

  • Wat nou als het regent?

    Paraplu's mogen niet mee het terrein op. Dit in verband met de veiligheid en om het zicht voor alle bezoekers te waarborgen.

  • Mogen kinderen mee?

    We hanteren als advies een minimum leeftijd van 18 jaar aan. Jongeren onder de 18 dienen begeleid te worden door een meerderjarige. Iedere bezoeker heeft een geldig toegangsbewijs nodig.

  • Kan ik het paleis van binnen bekijken?

    Ja, dat kan. Er is een beperkt aantal tickets beschikbaar. Tickets voor een paleisbezoek zijn eenvoudig online reserveren.

  • Tot hoe laat kan ik het terrein betreden?

    Dit kan vanaf openingstijd (kijk voor de specifieke tijd op de concertpagina op deze website van het concert in kwestie). Entree is doorlopend mogelijk tot aan het einde van het hoofdconcert.

  • Zijn er oordopjes verkrijgbaar?

    Ja, we bieden gehoorbescherming aan. Deze zijn verkrijgbaar aan alle barren en via speciale automaten op het terrein.

  • Ik ben iets verloren. Waar moet ik zijn voor de gevonden voorwerpen?

    Gevonden voorwerpen worden door de organisatie verzameld en later overhandigd aan de informatiebalie van Paleis Soestdijk.

    Naarmate het evenement nadert zullen wij hier de specifieke informatie en contactgegevens communiceren.

  • Huisregels

    Bij het betreden van de concertlocatie gaat u akkoord met de huisregels van Royal Park Live. Deze zijn in te zien via de Contact-pagina.

  • Mijn vraag staat niet in deze lijst. Wat nu?

    Als het antwoord op uw vraag niet te vinden is op deze website, neem dan contact met ons op via info@royalparklive.nl of via Facebook.

Bereikbaarheid & Locatie
  • Wat is het adres van Royal Park Live?

    Het adres van Royal Park Live is Amsterdamsestraatweg 1, Baarn. Zet uw navigatie uit wanneer u de verkeersborden “P ROYAL PARK” ziet. Volg te allen tijden de aanwijzingen van de verkeersregelaars op.

  • Zijn er parkeerplekken aanwezig?

    Ja er zijn parkeerplaatsen aanwezig, zowel in de vorm 'dichtbij' als 'regulier'. Met een Parkeerkaart Dichtbij parkeert u uw auto op het terrein van het paleis. Met een reguliere parkeerkaart parkeert u uw auto op 10 minuten lopen of (wanneer het parkeerterrein zich op verdere afstand bevindt) een korte rit met de pendelbus naar het paleis.

    Bestel uw parkeerticket vooraf online. Zo bent u verzekerd van een parkeerplek.

    Houders van een mindervaliden-ticket kunnen parkeren nabij het paleis, hier dienen zij wel apart een reguliere parkeerkaart voor aan te schaffen. In de week voor het concert krijgen mindervaliden een e-mail toegestuurd met parkeerinstructies.

    De parkeerterreinen gaan iedere concertdag een uur open voordat de paleistuin haar deuren opent.

    Als er pendelbussen ingezet worden, rijden deze continu heen en weer tussen de verder gelegen parkeerterreinen en het paleis. Dit doen zij vanaf openingstijd tot 01:30 uur 's nachts.

  • Wat is de route naar Royal Park Live met de auto?

    Vanuit richting Utrecht/Almere (navigatie-adres: Soestdijkerweg 10, Den Dolder)

    Neem op de A27 de afrit 32 richting Bilthoven/Maartensdijk. Zet daarna uw navigatie uit en volg de borden 'P Royal Park Live'.



    Vanuit richting Amersfoort/Amsterdam (navigatie-adres: Amsterdamsestraatweg 42, Baarn)

    Op de A1 neet u afrit 10 richting Soest. Zet daarna uw navigatie uit en volg de borden 'P Royal Park Live'.



    Mindervaliden volgen de borden 'MIVA'. Zij kunnen met een mindervalidenticket in combinatie met een regulier parkeerticket parkeren op de mindervaliden-parking.

  • Is Royal Park Live bereikbaar met openbaar vervoer?

    Ja, Royal Park Live is goed met openbaar vervoer bereikbaar. We raden u aan de auto te laten staan en met het OV te komen.

    Vanaf Station Baarn loopt u in 25 minuten naar het terrein. Ook rijden er pendelbussen van en naar het paleis. Voor €2,- word u naar het terrein gebracht en na afloop weer teruggebracht naar het station. Kijk op ns.nl en 9292.nl voor de actuele reisinformatie.

    De pendelbussen rijden continu heen en weer tussen het station en het paleis, vanaf openingstijd tot 01:30 uur 's nachts.

  • Rijden er pendelbussen vanaf Station Baarn naar het Paleis?

    Ja, voor €2,00 brengt een pendelbus u naar de ingang van de paleistuin. Na afloop rijden deze pendelbussen ook weer terug naar Station Baarn.

    Deze rijden continu heen en weer tussen het station en het paleis. De bussen zullen rijden vanaf openingstijd tot 01:30 uur 's nachts.

  • Rijden de reguliere openbaar vervoer lijnen?

    Ja, lijn 70 rijdt volgens de dienstregeling. Het is mogelijk dat de route aangepast is, maar de normale halteplaatsen blijven in dienst.

  • Is er een Kiss & Ride aanwezig?

    Ja, hier kunt u mensen ophalen en afzetten. De Kiss & Ride is gevestigd aan de overzijde van de paleistuin. Volg de borden 'Kiss & Ride'.

  • Kan een taxi mij afzetten bij het terrein?

    Ja, een taxi kan bezoekers afzetten bij de Kiss & Ride.

  • Is er een fietsenstalling aanwezig?

    Ja, deze is aanwezig. We raden buurtbewoners aan zoveel mogelijk op de fiets te komen. U heeft geen last van files, u stalt uw fiets gratis op loopafstand van het terrein. Het is bovendien ook nog milieuvriendelijk.

  • Overnachten in de omgeving

    Op zoek naar een hotel in de omgeving? We kunnen Hilton Royal Parc Soestduinen aanbevelen.

    Dit Hilton Hotel is vernoemd naar Paleis Soestdijk en met de Royale kamers en het Koninklijke ontbijt kunt u de volgende dag nog even heerlijk nagenieten.

  • Is er een mindervaliden parkeerplaats?

    Er zijn parkeerplekken voor mindervaliden beschikbaar. In het bestelproces van uw ticket selecteert u een reguliere parkeerkaart.

    U kunt dan met een mindervalidenticket in combinatie met een regulier parkeerticket parkeren op de 'mindervaliden-parking'.



    Vanuit richting Utrecht/Almere: neem op de A27 de afrit 32 richting Bilthoven/Maartensdijk. Zet daarna uw navigatie uit en volg de borden 'CREW + GASTEN + MIVA'.

    Vanuit richting Amersfoort/Amsterdam: op de A1 neet u afrit 10 richting Soest. Zet daarna uw navigatie uit en volg de borden 'CREW + GASTEN + MIVA'.

Concert Tickets
  • Waar kan ik tickets bestellen?

    Kaarten voor Royal Park Live zijn alleen verkrijgbaar via onze officiële website: royalparklive.nl.

    Koop geen tickets op websites zoals Viagogo, TopTicketShop, Budgetticket, Seatwave, Onlineticketshop, etc. Deze tickets zijn ongeldig en geven u geen toegang tot het terrein. Daarnaast betaalt u via deze websites – vaak onbewust – veel meer voor een toegangskaart dan de oorspronkelijke prijs.

    Kijk voor meer informatie over zwarthandel op www.weetwaarjekoopt.nl.

  • Welke tickets zijn er verkrijgbaar?

    Er zijn zowel staan- als zitplaatsen verkrijgbaar. Bij keuze voor een zitplaats krijgt u automatisch de beste zitplaatsen naast elkaar op de door u gekozen tribune toegewezen.

    Er zijn ook tickets voor het mindervalidenpodium beschikbaar (let op: de capaciteit op dit platform is beperkt)

  • Is er een rolstoelplatform aanwezig?

    Ja, deze is aanwezig. Het rolstoelplatform staat direct naast de tribune en bied perfect zicht op het podium.

    Om van dit platform gebruik te mogen maken dient u een mindervalidenticket aan te schaffen. De capaciteit hiervoor is beperkt.

    Zowel de gebruiker van de rolstoel als de begeleider dienen een mindervalidenticket te bestellen.

  • Ik heb tickets gekocht, maar deze zijn niet bijgevoegd bij de bevestigingsmail

    Dat klopt, want tickets worden pas verstuurd wanneer deze gepersonaliseerd zijn. U ontvangt een e-mail van Paylogic wanneer uw tickets gepersonaliseerd kunnen worden.

  • Waarom moeten tickets gepersonaliseerd worden?

    Dit vragen wij om ervoor te zorgen dat bezoekers niet de dupe worden van zwarthandel. Het personaliseren van ieder ticket maakt het voor zwarthandelaren significant lastiger om een ticket op de zwarte markt door te verkopen.

    Een bijkomend voordeel is dat wij u als bezoeker beter kunnen informeren over het concert.

    Het op naam zetten van tickets is verplicht en bij de entree wordt gecontroleerd of de naam op het ticket overeenkomt met het ID-bewijs.

  • Hoe gaat het personaliseren in zijn werk?

    U ontvangt een e-mail van Paylogic wanneer uw gekochte kaarten gepersonaliseerd kan worden.

    Voor het op naam zetten heeft u deze gegevens nodig van alle personen: voornaam, achternaam, email-adres, geslacht en geboortedatum. Wanneer de tickets met succes op naam zijn gezet, worden de kaarten per e-mail naar u toe gestuurd.

    Het op naam zetten van tickets is verplicht en bij de entree wordt gecontroleerd of de naam op het ticket overeenkomt met het ID-bewijs.

  • Ik heb mijn ticket al gepersonaliseerd maar ben helaas verhinderd, wat nu?

    Het kan natuurlijk zijn dat u uw tickets al gepersonaliseerd hebt, maar om wat voor reden (ziekte/verhindering) dan ook niet meer naar het concert kan. We hebben hiervoor een ‘naamwijzigingservice’ waarmee u reeds gepersonaliseerde tickets op een andere naam kunt zetten.

    De kosten voor deze service zijn €5,- per toegangskaart en kan tot 24 uur voor de show.

    Wanneer de naamwijzigingservice voor een concert actief is, zal de link naar de service genoemd worden op de Programma-pagina van het concert in kwestie.

  • Zijn er speciale tickets voor mindervaliden?

    Ja, er is een beperkt aantal kaarten voor het mindervalidenplatform beschikbaar. Het mindervalidenplatform bevindt zich links naast tribune C (zie plattegrond). Zowel de mindervalide bezoeker als de begeleider hebben een mindervalidenticket nodig om gebruik te maken van het platform.

  • Ik heb een andere vraag over tickets

    Staat het antwoord op uw vraag over tickets niet op deze pagina? Neem dan contact op met Paylogic: https://customerservice.paylogic.com

Eten & Drinken
  • Is er catering aanwezig?

    Natuurlijk zijn er op Royal Park Live voldoende eet- en drinkgelegenheden. In de diverse foodtrucks vind u een verscheidenheid aan gerechten.

  • Kan ik met pin of cash betalen?

    Bij alle foodtrucks en barren wordt met munten afgerekend. Deze munten kunt u aanschaffen bij de muntbalie op het terrein, en kunnen zowel cash als met pin worden afgerekend.

    Consumptiemunten kunnen weer terug ingeleverd worden. Dit kan alleen bij de muntenbalie op het terrein, tot uiterlijk 1 uur na afloop van het laatste concert van de dag.

  • Ik heb een allergie / medische reden die mijn dieet beperkt. Mag ik mijn eigen eten meenemen?

    Het meenemen van eigen consumpties is niet toegestaan, maar wanneer dankzij een allergie en/of medische reden uw dieet gelimiteerd is, kan u in aanmerking komen voor een ontheffing.

    Stuur hiervoor vanaf 1 mei 2020 een e-mail naar info@royalparklive.nl met 'Ontheffing eigen consumpties' in de adresregel. Leg in de e-mail kort uit om welke reden u eigen consumpties mee moet nemen. Wij nemen alle aanvragen in behandeling en zullen per e-mail hierop antwoorden.

  • Geen alcohol onder de 18

    Op Royal Park Live zal er streng op worden toegezien dat er aan bezoekers onder de 18 geen drank wordt geschonken.

    Minderjarigen vanaf 18 jaar kunnen op het terrein op vertoon van hun legitimatie een polsbandje halen waarmee zij gerechtigd zijn om alcohol te drinken.

    Bij twijfel zal ook door barpersoneel om legitimatie worden gevraagd.