Royal Park Live
Algemeen & Praktisch
  • Wat is Royal Park Live?

    Royal Park Live is een reeks koninklijke zomeravondconcerten op een bijzonder locatie: de tuin van Paleis Soestdijk te Baarn.

    Sinds 2016 vinden hier concerten plaats in de eerste weken van juli. Zowel internationale als nationale artiesten verzorgen op Royal Park Live een reeks bijzondere avonden in royale setting.

  • Wanneer is Royal Park Live?

    Royal Park Live vindt plaats in de eerste helft van juli. Welke artiesten op welke dagen spelen wordt tussen nu en april 2024 bekendgemaakt.

  • Wat is het tijdschema?

    De aanvangstijd en het tijdschema van het evenement staan vermeld op de pagina van het desbetreffende concert. Het hoofdconcert begint doorgaans rond 20:30 uur, maar dit kan per concert verschillen.

    Een uitgebreid tijdschema met het complete programma volgt enkele weken voorafgaand aan het concert en wordt op de site gecommuniceerd. Tevens ontvangen kaartkopers in de aanloop naar het concert een e-mail met meer informatie. Het tijdschema is altijd onder voorbehoud van wijzigingen.

  • Tassenbeleid

    Het is niet toegestaan grote tassen mee te nemen naar het concert. Tassen van formaat van maximaal A4 en circa 10 cm dik zijn wel toegestaan. Er zijn geen lockers aanwezig.

  • Zijn er lockers aanwezig?

    Er zijn geen lockers aanwezig, dus we raden af grote tassen mee te nemen. Bekijk hieronder wat wel en niet mag worden meegenomen.

  • Wat mag ik wel meenemen?

    — Petjes of hoeden
    — Zonnebrand (max. 200 ml)
    — Non-professionele camera’s
    — Go Pro’s (zonder accessoires)
    — Aanstekers
    — Verrekijkers

  • Wat mag ik niet meenemen?

    — Paraplu’s
    — Eigen consumpties (eten en drinken)
    — Vuurwerk
    — Messen / wapens
    — Professionele camera’s (camera’s met verwisselbare lens)
    — Selfie-sticks
    — Muziekinstrumenten
    — Action camera-accessoires
    — Professionele videoapparatuur
    — Stoelen / bankjes / krukjes / klapstoeltjes
    — Opblaaskussens
    — Huisdieren
    — Glas en blik

    Er zijn geen lockers aanwezig, dus we raden af grote tassen mee te nemen.

    Bij twijfelgevallen beslist de security aan de ingang of voorwerpen wel of niet mee naar binnen mogen. Zij hebben altijd het laatste woord.

  • Mogen plastic flesjes mee naar binnen?

    Ja, dat mag. Plastic flessen zonder dop mogen mee naar binnen zolang deze leeg zijn bij de ingang. Er zijn watertappunten beschikbaar bij de toiletten.

  • Wat nou als het regent?

    Dit heeft geen invloed op de doorgang van het programma. Paraplu’s mogen niet mee het terrein op. Dit in verband met de veiligheid en om het zicht voor alle bezoekers te waarborgen.

  • Mogen kinderen mee?

    We hanteren als advies een minimumleeftijd van 18 jaar. Jongeren onder de 18 dienen begeleid te worden door een meerderjarige. Iedere bezoeker heeft een geldig toegangsbewijs nodig.

  • Tot hoe laat kan ik het terrein betreden?

    Dit kan vanaf openingstijd, kijk voor de specifieke tijd op de concertpagina op deze website van het concert in kwestie. Entree is doorlopend mogelijk tot aan het einde van het hoofdconcert.

  • Geluid

    Harde geluiden kunnen bijdragen aan gehoorschade. Royal Park Live houdt zich strikt aan de maximale geluidsnorm zoals deze door de Gemeente Baarn wordt geëist. Naast het aantal decibel bepaalt ook de tijd dat je eraan blootgesteld wordt hoe schadelijk het geluid is. Wil je voorkomen dat gehoorschade chronisch wordt, draag dan gehoorbescherming. De beleving van muziek hoeft niet minder te zijn als je goede oordoppen draagt.

  • Zijn er oordopjes verkrijgbaar?

    Ja, we bieden gehoorbescherming aan. Deze zijn verkrijgbaar bij alle barren op het terrein.

  • Ik ben iets verloren. Waar moet ik zijn voor de gevonden voorwerpen?

    Gevonden voorwerpen worden door de organisatie verzameld en later overhandigd aan de reguliere kassa van Paleis Soestdijk.

    Contact

  • Huisregels

    Bij het betreden van de concertlocatie ga je akkoord met de huisregels van Royal Park Live. Deze zijn in te zien via de contact-pagina.

  • Mijn vraag staat niet in deze lijst. Wat nu?

    Als het antwoord op jouw vraag niet te vinden is op deze website, neem dan contact met ons op via info@royalparklive.nl.

    Heb je een vraag over tickets? Neem dan contact op met Paylogic via customerservice.paylogic.nl

Concertkaarten
  • Waar kan ik tickets bestellen?

    Kaarten voor Royal Park Live zijn alleen verkrijgbaar via onze officiële website: royalparklive.nl.

    Koop geen tickets op doorverkoop-websites als Viagogo, TopTicketShop, Budgetticket, Seatwave, Onlineticketshop, etc. Deze tickets zijn ongeldig en geven geen toegang tot het terrein. Daarnaast betaal je via deze websites – vaak onbewust – veel meer voor een toegangskaart dan de oorspronkelijke prijs.

    Kijk voor meer informatie over zwarthandel op www.weetwaarjekoopt.nl.

    Wanneer je je ticket via Ticketswap hebt aangeschaft kunnen wij de geldigheid eveneens niet garanderen.

  • Welke tickets zijn er verkrijgbaar?

    Er zijn zowel staan- als zitplaatsen verkrijgbaar. Bij keuze voor een zitplaats krijg je automatisch de beste zitplaatsen naast elkaar op de tribune toegewezen.

    Er zijn ook tickets voor het mindervalidenpodium beschikbaar. Let op: de capaciteit op dit platform is beperkt. Zowel de gebruiker van de rolstoel als de begeleider dienen een mindervalidenticket te bestellen.

  • Is er een rolstoelplatform aanwezig?

    Ja, deze is aanwezig. Het rolstoelplatform staat direct naast de tribune en biedt perfect zicht op het podium.

    Om van dit platform gebruik te mogen maken, dien je een mindervalidenticket aan te schaffen. De capaciteit hiervoor is beperkt.

    Zowel de gebruiker van de rolstoel als de begeleider dienen een mindervalidenticket te bestellen.

  • Ik heb tickets gekocht, maar deze zijn niet bijgevoegd bij de bevestigingsmail

    Dat klopt, je tickets moeten eerst gepersonaliseerd worden. Je ontvangt een e-mail van Paylogic wanneer jouw tickets gepersonaliseerd kunnen worden. Je daadwerkelijke tickets ontvang je 2 dagen voor het concert per e-mail. Dit gebeurt om zwarthandel zo lastig mogelijk te maken.

  • Waarom moeten tickets gepersonaliseerd worden?

    Dit vragen wij om ervoor te zorgen dat bezoekers niet de dupe worden van zwarthandel. Het personaliseren van ieder ticket maakt het voor zwarthandelaren significant lastiger om een ticket tegen woekerprijzen door te verkopen.

    Een bijkomend voordeel is dat wij jou als bezoeker beter kunnen informeren over het concert.

    Het op naam zetten van tickets is verplicht en bij de entree wordt gecontroleerd of de naam op het ticket overeenkomt met het ID-bewijs.

  • Hoe gaat het personaliseren in zijn werk?

    Je ontvangt een e-mail van Paylogic wanneer jouw gekochte kaarten gepersonaliseerd kunnen worden.

    Voor het op naam zetten heb je deze gegevens nodig van alle personen: voornaam, achternaam, email-adres, geslacht en geboortedatum. Wanneer de tickets met succes op naam zijn gezet, worden de kaarten per e-mail naar je toe gestuurd.

    Het op naam zetten van tickets is verplicht en bij de entree wordt gecontroleerd of de naam op het ticket overeenkomt met het ID-bewijs.

  • Moet ik mijn kaartje uitprinten?

    Je hoeft je kaartje niet uit te printen, de tickets kunnen op de telefoon gescand worden, mits het scherm niet gebarsten is. We raden je aan om de helderheid van je scherm hoog te zetten wanneer je je ticket laat scannen.

  • Ik heb mijn ticket al gepersonaliseerd maar ben helaas verhinderd, wat nu?

    Het kan natuurlijk zijn dat je jouw tickets al gepersonaliseerd hebt, maar om wat voor reden dan ook niet meer naar het concert kan.

    De naam op een ticket wijzigen werkt als volgt:

    • Klik in de Paylogic-bevestigingsmail op ‘Bestellingen Beheren’
    • Klik op ‘Meer acties’ en op ‘Naamswijziging’
    • Selecteer welke kaart je op een andere naam wil zetten
    • Vul de velden in, en bevestig door de wijzigingskosten te betalenKlaar! Je ontvangt een bevestiging per e-mail

    Let op: dit kan tot 24 uur voor de show.

  • Zijn er speciale tickets voor mindervaliden?

    Ja, er is een beperkt aantal kaarten voor het mindervalidenplatform beschikbaar. Het mindervalidenplatform bevindt zich links naast tribune C (zie plattegrond). Zowel de mindervalide bezoeker als de begeleider hebben een mindervalidenticket nodig om gebruik te maken van het platform.

  • Restitutie concert tickets

    Er wordt restitutie verleend wanneer een concert wordt afgelast of wanneer een concert wordt verplaatst. In alle andere gevallen wordt er geen restitutie verleend (zie de Algemene Voorwaarden). Wanneer u verhinderd bent, of bij een overmachtsituatie wordt er geen restitutie verleend.

  • Ik heb een andere vraag over tickets

    Staat het antwoord op jouw vraag over tickets niet op deze pagina? Neem dan contact op met Paylogic via customerservice.paylogic.nl.

  • BTW-factuur

    Er wordt alleen een BTW-factuur verstuurd bij B2B-transacties. Neem hiervoor contact op met info@agentsafterall.nl. Alle transacties die via de ticketlink/ticketshop op deze website verlopen worden gezien als B2C-transacties.

Bereikbaarheid & Locatie
  • Wat is het adres van Royal Park Live?

    Het adres van Royal Park Live is Amsterdamsestraatweg 1, Baarn. Zet de navigatie uit wanneer je de verkeersborden “P ROYAL PARK” ziet. Volg te allen tijde de aanwijzingen van de verkeersregelaars op.

  • Zijn er parkeerplekken aanwezig?

    Ja er zijn parkeerplaatsen aanwezig, zowel in de vorm ‘P-Paleis (dichtbij)’ als ‘Transferium Royal Park (regulier)’. Met een Parkeerkaart ‘P-Paleis (dichtbij)’ parkeer je jouw auto op het terrein van het paleis. Met parkeerkaart ‘Transferium Royal Park (regulier)’ parkeer je jouw auto op grotere afstand van de Royal Park Live locatie. De parkeerterreinen gaan iedere concertdag een uur voordat het terrein opent open.

    Pendelbussen
    Een gratis rit met de pendelbus brengt je vanaf het Transferium naar het Paleis en na afloop weer terug naar je auto. De pendelbus rijdt tot 00:30 uur ’s nachts. Er rijdt geen pendelbus vanaf het treinstation.

    Tip: Bestel een parkeerticket vooraf online in de ticketshop van het evenement waar je naartoe gaat. Zo ben je verzekerd van een parkeerplek. De parkeerkaart is in de voorverkoop voordeliger. Er zijn geen andere parkeervoorzieningen in de buurt van Paleis Soestdijk.

    Mindervalidentickets
    Houders van een mindervaliden-toegangsticket kunnen parkeren op P-Paleis, hier dienen zij wel apart een parkeerkaart voor aan te schaffen. Deze schaf je via onze site aan via de webpagina van het desbetreffende event. In de week voor het concert krijgen de houders van een mindervalide ticket een e-mail toegestuurd met parkeerinstructies.

  • Wat is de route naar Royal Park Live met de auto?

    Vanuit de richting Utrecht/Almere:
    Ga vanaf de A27 richting Hilversum en neem daar de A1 richting Amersfoort en neem de afrit 10 richting Soest.

    Zet daarna de navigatie uit en volg de borden (afhankelijk van het aangeschafte parkeerticket)  “Transferium Royal Park” of “P-Paleis”. Check je parkeerkaart voor welk parkeerterrein je een ticket hebt aangeschaft.

    Vanuit richting Amersfoort/Amsterdam: Op de A1 neem je afrit 10 richting Soest. Zet daarna de navigatie uit en volg de borden “Transferium Royal Park” of “P-Paleis” Check je parkeerkaart voor welk parkeerterrein je een ticket hebt aangeschaft.

    Mindervaliden volgen de borden “P-Paleis”. Met een entreebewijs/ticket  “mindervaliden”  in combinatie met een regulier parkeerticket kun je parkeren op P-Paleis

  • Ik wil met andere bezoekers meerijden of andere bezoekers met mij laten meerijden. Kan dat?

    Jazeker! Goed idee. We werken hiervoor samen met Slinger. Deel jouw lege autostoel(en) met anderen of rij zelf met iemand mee. Samen rijden is veel gezelliger, beter voor je portemonnee én natuurlijk het milieu. Hier lees je alle informatie.

  • Is Royal Park Live bereikbaar met openbaar vervoer?

    Ja, Royal Park Live is goed met openbaar vervoer bereikbaar. We raden aan de auto te laten staan en met het OV te komen.

    Vanaf Station Baarn loop je in 25 minuten naar het Paleis. Er rijden geen pendelbussen, wel rijden er OV-bussen van en naar het paleis. Kijk voor je vertrekt op ns.nl en 9292.nl voor de actuele reisinformatie.

  • Rijden de reguliere openbaar vervoer lijnen?

    Ja, er rijdt een bus van treinstation Baarn en treinstation Soest naar het Paleis, Amsterdamsestraatweg 1 Baarn. Zie 9292.nl voor actuele reisinformatie.

  • Is er een Kiss & Ride aanwezig?

    Ja, hier kun je mensen ophalen en afzetten. De Kiss & Ride is gevestigd aan de overzijde van de paleistuin. Volg de borden ‘Kiss & Ride’.

  • Kan een taxi mij afzetten bij het terrein?

    Ja, een taxi kan bezoekers afzetten bij de Kiss & Ride bij het paleis.

  • Is er een fietsenstalling aanwezig?

    Ja, deze is aanwezig en gratis te gebruiken. We raden buurtbewoners aan zoveel mogelijk op de fiets te komen. Je hebt geen last van files, je stalt je fiets op loopafstand van het terrein én het is bovendien milieuvriendelijk.

  • Overnachten in de omgeving

    Op zoek naar een hotel in de omgeving? We kunnen Hilton Royal Parc Soestduinen aanbevelen.

    Dit Hilton Hotel is vernoemd naar Paleis Soestdijk en met de Royale kamers en het Koninklijke ontbijt kun je de volgende dag nog even heerlijk nagenieten.

  • Is er een mindervaliden parkeerplaats?

    Bezoekers met een Mindervaliden ticket volgen de borden “P-Paleis”. Met een entreebewijs/ticket “mindervaliden”  in combinatie met een regulier parkeerticket kun je parkeren op P-Paleis

    Ga vanaf de A27 richting Hilversum en neem daar de A1 richting Amersfoort en neem de afrit 10 richting Soest.

    Zet daarna de navigatie uit en volg de borden (afhankelijk van het aangeschafte parkeerticket)  “Transferium Royal Park” of “Parkeren Paleis”. Check je parkeerkaart voor welk parkeerterrein je een ticket hebt aangeschaft.

    Vanuit richting Amersfoort/Amsterdam. Op de A1 neem je afrit 10 richting Soest. Zet daarna de navigatie uit en volg de borden “Transferium Royal Park” of “Parkeren Paleis” Check je parkeerkaart voor welk parkeerterrein je een ticket hebt aangeschaft.

Eten & Drinken
  • Zijn er eetgelegenheden aanwezig?

    Op Royal Park Live zijn voldoende eet- en drinkgelegenheden aanwezig. In de diverse foodtrucks vind je een verscheidenheid aan gerechten. Klik hier voor het menu van dit jaar!

  • Beker retoursysteem

    Middels ons beker retoursysteem worden gebruikte plastic bekers afgevoerd in een mono afvalstroom om vervolgens gerecycled te worden. Wel zo milieuvriendelijk.

    Hoe werkt het beker retoursysteem?
    – Bij de eerste bestelling van de drankjes betaal je met de bekermunt die je bij binnenkomst hebt ontvangen
    – Bij volgende bestellingen lever je jouw beker(s) in en betaal je enkel de drankjes
    – Beker(s) kwijt? Dan betaal je naast voor de drankjes ook voor nieuwe beker(s)

  • Betalen met PIN

    Bij de foodtrucks en barren kan alleen met PIN betaald worden.

  • Ik heb een allergie / medische reden die mijn dieet beperkt. Mag ik mijn eigen eten meenemen?

    Het meenemen van eigen consumpties is niet toegestaan, maar wanneer dankzij een allergie en/of medische reden jouw dieet gelimiteerd is, kan je in aanmerking komen voor een ontheffing.

    Stuur hiervoor een e-mail naar info@royalparklive.nl met ‘Ontheffing eigen consumpties’ in de adresregel. Leg in de e-mail kort uit om welke reden je eigen consumpties mee moet nemen. Wij nemen de aanvragen in behandeling en zullen per e-mail hierop antwoorden. Mocht jouw aanvraag geaccepteerd zijn, neem deze dan mee naar de entree en laat deze zien aan de beveiliging.

  • Geen alcohol onder de 18

    Op Royal Park Live zal er streng op worden toegezien dat er aan bezoekers onder de 18 geen drank wordt geschonken.

    Personen vanaf 18 jaar kunnen op het terrein op vertoon van hun legitimatie een polsbandje halen waarmee zij gerechtigd zijn om alcohol te drinken.

    Bij twijfel zal ook door barpersoneel om legitimatie worden gevraagd.

Wachtlijst concertkaarten
  • Wat is de wachtlijst?

    De wachtlijst is de enige manier om op een veilige manier toch nog aan tickets te komen voor een concert dat is uitverkocht. Fans zonder kaarten kunnen zich inschrijven op de officiële wachtlijst en fans met kaarten kunnen hun tickets aanbieden voor verkoop aan de wachtlijst.

    Het aanbieden van tickets is geen garantie op verkoop. Vraag en aanbod worden op een veilige manier bij elkaar gebracht. Je ontvangt je aankoopbedrag pas terug als er een match is gemaakt met een koper en deze koper de kaarten na de match betaald heeft.

  • Hoe kan ik mij aanmelden voor de wachtlijst?

    Je vindt de link naar de wachtlijsten op de pagina’s van de uitverkochte concerten.

  • Hoe kan ik ticket(s) verkopen via de wachtlijst?

    Ga naar MyOrder of MyAccount en selecteer de optie ‘Teruggeven’ om jouw tickets via de WachtLijst aan te bieden.

    Selecteer welke tickets je wilt verkopen. Als er vraag is naar jouw tickets op de Wachtlijst, worden jouw tickets terugbetaald en de barcodes geannuleerd.

    Zodra er een match is gemaakt met een fan die jouw ticket(s) wil hebben, ontvang je het aankoopbedrag terug via het betaalmiddel waarmee de kaarten destijds betaald zijn. Vanaf het moment van verkoop zijn de betreffende tickets niet meer geldig binnen jouw bestelling.

  • Ik heb mijn ticket(s) aangeboden voor verkoop, wanneer krijg ik dan mijn geld terug?

    Je ontvangt het aankoopbedrag van je tickets pas terug als er een match is gemaakt met iemand op de wachtlijst en als diegene de kaarten na de match betaald heeft. Het aanbieden van tickets via de wachtlijst is geen garantie op verkoop. Vraag en aanbod wordt op een veilig manier bij elkaar gebracht. Dit kan betekenen dat kaarten niet (direct) verkocht worden.

  • Moet ik betalen voor verkopen van mijn ticket(s)?

    Geef je je ticket(s) terug en wordt deze verkocht aan iemand op de wachtlijst? Dan storten we het gehele ticketbedrag terug. De kosten voor het verkopen van je ticket(s) verschilt per evenement.

  • Waarom kan ik niet zelf de prijs bepalen voor het doorverkopen van mijn ticket(s)?

    Ticket(s) voor festivals en evenementen zijn niet goedkoop. Wij proberen op deze manier de ticketprijzen zo laag en eerlijk mogelijk te houden. Door ook teruggebrachte tickets voor bijna dezelfde prijs te verkopen aan bezoekers op de wachtlijst, blijft deze kans voor iedereen gelijk.

  • Wat gebeurt er als niemand op de wachtlijst staat?

    Je kunt je ticket alleen retourneren als er een nieuwe koper is. In de meeste gevallen is dat geen probleem, omdat bij een uitverkocht evenement de vraag naar kaarten groter is dan het aanbod. Mocht het toch voorkomen dat er geen geïnteresseerden op de wachtlijst staan, dan blijft je ticket in jouw bezit totdat er iemand zich meldt via de wachtlijst. Zolang je ticket niet is verkocht via onze wachtlijst kun je deze ook altijd nog terugtrekken en toch zelf gebruiken.

  • Ik wil mijn aangeboden ticket toch zelf gebruiken. Kan dat?

    Je kunt het aanbieden van je ticket voor de wachtlijst nog annuleren zolang er geen match+betaling is voltooid. Dit doe je door in My Order op ‘terugtrekken’ te klikken. Je ticket komt dan weer beschikbaar in je account en blijft geldig voor jou. Let op: het doorverkopen van een ticket bij een populair evenement kan erg snel gaan.

  • Hoe werkt de wachtlijst?

    Vraag alleen de tickets aan die je écht wil hebben. Er wordt alleen een match gemaakt als de volledige aanvraag beschikbaar is. Hoe meer tickets je aanvraagt, hoe kleiner de kans dat er een match kan ontstaan. Volg hiervoor de volgende stappen:

    1. Kies het aantal tickets waar je naar op zoek bent.
    2. Zodra dat aantal aangevraagde tickets beschikbaar komt, ontvang je een e-mail van Paylogic. Hierna heb je 24 uur om jouw aanvraag te voltooien. Als je de aanvraag niet binnen 24 uur voltooid, worden jouw tickets beschikbaar gesteld aan de volgende op de wachtlijst.
    3. Wanneer het aantal aangevraagde tickets beschikbaar komt, moet je de volledige aanvraag aanschaffen. Je kunt er hierna niet voor kiezen om een kleiner of groter aantal aan te schaffen dan dat je eerder hebt aangevraagd.
    4. Na betaling ontvang je een bevestiging via de mail waarmee jij je hebt aangemeld.
    5. De gekochte ticket(s) moeten gepersonaliseerd te worden, dit is mogelijk vanaf 05/12/2022 tot en met 08/07/2023. Voor het personaliseren van de tickets zijn de volgende gegevens nodig: voornaam, achternaam, e-mailadres en geboortedatum.

    Let op! Het inschrijven op de wachtlijst is gratis. Je betaalt de door jou aangevraagde tickets pas als er een match gemaakt is en je via de match-email naar de betaalpagina gaat. De aankoopprijs van de tickets staat vast en is gelijk aan de aankoopprijs in de reguliere ticketverkoop. Het inschrijven op de wachtlijst is geen garantie op kaarten. Vraag en aanbod wordt op een veilig manier bij elkaar gebracht. Je ontvangt de kans om tickets te kopen als er een match is gemaakt met een verkoper. Houd je e-mail dus goed in te gaten.

  • Is het kopen van een ticket via de wachtlijst veilig?

    Ja, dit is de veiligste manier om alsnog aan een ticket te komen. De eerder uitgegeven ticket van de oorspronkelijke koper wordt ongeldig gemaakt en jij ontvangt een e-ticket met een nieuwe barcode die nog niet eerder is uitgegeven. Hiermee heb je gegarandeerd toegang tot het evenement.

  • Hoe weet ik of mijn aanmelding succesvol is geplaatst?

    Na het afronden van je wachtlijst-registratie ontvang je een e-mail van Paylogic met daarin de details van je verzoek. Check voor de zekerheid je spambox als je de e-mail niet binnen een uur hebt ontvangen.

  • Hoe weet ik of ik aan de beurt ben?

    Als er een match met een aangeboden bestelling is gemaakt, krijg je een e-mail van Paylogic met in het onderwerp de tekst “[actie vereist]”. Je hebt vanaf dat moment 2424 uur de tijd om je bestelling te voltooien. Zolang je geen e-mail krijgt van Paylogic, ben je nog niet aan de beurt.

  • Op de hoeveelste plek sta ik op de wachtlijst?

    Zodra je aan de beurt bent merk je dat vanzelf.

  • Betaal ik meer/minder voor een ticket als ik die via de wachtlijst koop?

    Nee. Je betaalt precies hetzelfde bedrag als in de reguliere ticketverkoop. Alleen degene die zijn ticket verkoopt betaalt een kleine vergoeding die gelijk staat aan de servicekosten.

  • Ik ben te laat met het betalen van mijn wachtlijst-bestelling, wat nu?

    Heb je je wachtlijst-match niet afgerond binnen 24 uur na het ontvangen van de e-mail van Paylogic? Dan vervalt je plek in de wachtlijst en worden de tickets direct aangeboden aan de eerstvolgende op de wachtlijst. Wil je alsnog gaan, dan kun je jezelf opnieuw registreren voor een nieuwe plek op de wachtlijst.

  • Kan ik een via de wachtlijst aangeschafte ticket later weer aanbieden voor verkoop?

    Ja, dat is geen probleem. Ga hiervoor naar jouw bestelling. Dit kun je als volgt doen:

    1. Klik in de bevestigingsmail van Paylogic op ‘bestelling beheren’. Je gaat nu naar jouw My Order omgeving binnen Paylogic.
    2. Selecteer jouw bestelling en kies voor ‘verkopen’.
    3. Selecteer de tickets die je aan wil bieden voor verkoop en klik op ‘volgende’ om te bevestigen.

    Zodra er een match is gemaakt met een fan die jouw ticket(s) wil hebben, ontvang je het aankoopbedrag terug via het betaalmiddel waarmee de kaarten destijds betaald zijn. De servicekosten worden hierin ook vergoed. Vanaf dat moment zijn deze tickets niet meer geldig binnen jouw bestelling.